Aplicația GoCab – dovada digitalizării în domeniul taximetriei

Aplicația GoCab – dovada digitalizării în domeniul taximetriei

20
0

Vă invit să împărtășim experiența multora dintre cei care, sub presiunea timpului, caută un mijloc de transport cât ”mai la-ndemână”, să spunem așa. O mașină care să ajungă rapid la adresă, să fie curată, cu un șofer amabil, tarif fix, calculat la numărul de kilometri. Pretenții multe, dar liberalizarea pieței a făcut ca, și în acest domeniu, al taximetriei, concurența să fie din ce în ce mai mare, astfel încât adaptarea la solicitări să fie absolut necesară.

În această ediție a emisiunii, vă oferim detaliile unei aplicații pe care o puteți descărca gratuit din magazinele virtuale ale telefonului sau tabletei dumneavoastră.

Motivația alegerii acestui subiect? Toți am avut momente, mai mult sau mai puțin plăcute, în momentul solicitării unui taxi – telefoane la dispecerat, cu timp de așteptare încheiat, nu o dată, cu ”ne pare rău, nu avem mașină, în acest moment”.

Iată că, și în domeniul  taximetriei, digitalizarea își face treaba prin dezvoltarea de aplicații cât mai accesibile și utile clienților.

Aplicația de taxi GoCab România lansează acum un nou modul, și anume serviciul de taxi garantat. Prin intermediul acestuia, tuturor potențialilor clienți care și-au descărcat aplicația li se garantează găsirea unei mașini de taxi.

Acum, 90% dintre clienți își comandă o mașină prin intermediul aplicației descărcate pe telefon cu sistem de operare Android sau iOS.

Invitatul emisiunii – Alin Grosu, directorul departamentului de dezvoltare software GoCab România, ne spune ce presupune implementarea unei astfel de aplicații, în domeniul taximetriei – de la echipa de IT, până la cea de evaluare a satisfacției clienților:

”Clientul, odată ce a plasat comanda, poate vedea în aplicație șoferii care sunt interesați de acea comandă și își poate alege, pe baza unor criterii personale, cum ar fi nota (evaluarea) pe care o are șoferul în aplicație, costul estimat sau tariful pe care-l practică acel șofer sau clasa de confort din care face parte șoferul. La sfârșitul cursei, clientul are posibilitatea de a acorda, la rândul lui, o notă șoferului, pe baza experienței pe care a avut-o cu acesta, de-a lungul cursei.

Noi încercăm, zi de zi, să îmbunătățim comportamentul șoferilor, prin mai multe metode : organizăm săptămânal ședințe de instruire, prin care încercăm să îmbunătățim relația cu clienții – o conduită bună, mașina curată zilnic, confort sporit oferit clientului…

Digitalizarea pune clienții în legătura directă cu șoferii de taxi și prin aceste rating-uri care rămân în istoricul șoferului. Aceste evaluări sunt, de fapt, un pșaport al lui (n.r. al șoferului), pe care ar trebui să adune numai calificative bune…

Și, atunci, digitalizarea vine în sprijinul atât al clientului, cât și al șoferului de taxi, pentru că prin acest mecanism, crește nivelul de transparență și, atunci, toți clienții își pot alege dintr-o multitudine de șoferi bine cotați.”

Aplicația GoCab este disponibila la nivel național, în peste 25 de mari orașe din țară. Trebuie să vă instalați o singură dată aplicația și, dacă alegeți să călătoriți, de exemplu la Cluj, când ați ajuns la aeroport, puteti alege să vă comandați un taxi fie de pe infochioșcul prezent în aeroport, fie de pe aplicația pe care o aveți instalată.

De asemenea, șoferii de taxi care se înscriu în acest serviciu de asigurare a unui taxi garantat pentru clienți vor avean un venit minim garantat pentru o sesiune de lucru.

„Prin serviciul GoCab PRO, noi încercăm să rezolvăm două probleme majore ale pieței de taximetrie din România. Pe de o parte, rezolvam problema celor care nu găsesc tot timpul un taxi, iar acest lucru il facem garantându-le clienților noștri că, la orice oră din zi și din noapte, pot găsi un taxi prin intermediul aplicatiei noastre. Pe de alta parte, rezolvăm problema șoferilor, care aleargă, zilnic, să producă cât mai multe încasări, încercând să onoreze cât mai multe comenzi, având stresul că trebuie să realizeze o sumă minimă zilnic. Cum facem acest lucru? Simplu: șoferilor care au ales să presteze acest serviciu, noi le garantăm venituri minime zilnice pentru o sesiune de lucru.” – Alin Grosu, director departament de dezvoltare software GoCab România

Aplicația GoCab România este folosită, de asemenea, pentru clienții din clinici, din hoteluri sau angajați ai unor companii cu program prelungit de lucru.

”Avem aparate de tip infochioșc care sunt instalate, cumva, spre ieșirea din incinta hotelului sau clinicii, prin care clientul, spre ieșire, își poate comanda singur un taxi. Pe de altă parte, avem și  dispozitive instalate pe desk-ul recepțiilor, de unde fie clientul își poate comanda taxiul, apăsând un buton, fie recepționerul îl poate direcționa sau ajuta în această direcție.” – Alin Grosu, director departament de dezvoltare software GoCab România

Aceste soluții vin și în ajutorul companiilor ai căror angajați au un program care se extinde în afara programului mijloacelor de transport în comun și cărora trebuie să li se asigure transportul până acasă. În baza unui abonament tip ”corporate”, firma parteneră are posibilitatea de a-și preîncărca un sold, pe baza estimărilor legate de costurile cu transportul angajaților, din care aceștia să consume, specific pentru curse în interes de serviciu.

GoCab România este o aplicație de comandă taxi în continuă extindere, în acest moment fiind prezentă în peste 25 de orașe mari din țară și poate fi descarcată, în mod gratuit, din magazinele virtuale aflate pe telefon, tablete, calculator.

IOS: https://apple.co/3sCDykA
Android: https://bit.ly/3G3xuHD
Huawei: https://bit.ly/3sA0v8g

GoCab Software S.A. care a dezvoltat această aplicație este o companie românească listată la Bursa de Valori București.

Informații suplimentare referitoare la aplicația GoCab puteți găsi pe website-ul companiei – www.gocab.ro  sau sunând la telefon 021 9595

Realizator: Camelia Teodosiu