Logo JA Romania 2015

Junior Achievement România, organizaţie non-profit, a fost fondată în anul 1993 şi este parte a JA Worldwide®, USA şi JA Europe. JA este cea mai mare şi cea mai dinamică organizaţie internaţională de educaţie economică şi antreprenorială, programele fiind urmate în 39 de țări din Europa și 123 din toată lumea. În România, programele JA de tip „learning by doing” sunt urmate anual de peste 280.000 de elevi din peste 1.600 de instituţii de învăţământ şi se desfăşoară local în parteneriat cu Ministerul Educaţiei și Cercetării Științifice, instituţiile de învăţământ şi comunitatea de afaceri.

Posturile publice regionale de radio alcatuiesc o retea care acopera cu programe întreg teritoriul tarii. Ca parte integranta a Societatii Române de Radiodifuziune – Posturile Regionale, unitati media cu traditie si prestigiu, lideri de audienta si aflate în topul credibilitatii se regasesc, potrivit legii, într-o structura organizatorica proprie, supla care asigura o coordonare unitara, operativa, specifica.

Politica editoriala a studiourilor regionale este definita de statutul posturilor publice, grilele de program fiind instrumente practice de proiectare si realizare a întregii strategii editoriale. Prin programele lor, studiourile regionale sunt deschise spre actualitatea din zonele acoperite cu emisiuni, fiind personalizate prin sunet propriu, prin grile de program specifice inspirate din realitatile comunitatilor urbane si rurale în slujba carora se afla.